Thursday, April 3, 2008

In ajun de preselectie

Zilele astea lucram la prezentarea campaniei noastre. avem intalniri mai matinale, dar ne straduim sa ajungem la timp...sau sa ajungem:) scuze pentru azi! am cam adormit...maine ajung cu siguranta la timp, desi in seara asta mergem la UVT party, glamorous student night:), black and white party, concert Vama si Alex la club Heaven...acolo unde mie imi place baia:) si animatorii...oops:) btw, vorbeam despre un singur eveniment pentru seara de asta.
Astazi am scris o parte din studiul meu de caz on adidas...Ma atasez tot mai mult de brand. Vreau tenisi adidas...desi am pus ochii ieri pe unii Puma...tot in familie merge profitul:) Oamenii spun ca trebuia sa o consult pe mum in alegerea temei de licenta. Sigur si-ar fi dat seama de consecinte si m-ar fi indrumat spre o alt tema:) sau nu...Sper sa nu fac prea mari gauri in buget datorita atasamentului fata de unele branduri. Am gasit foarte multe evenimente super tari in care s-a implicat adidas de-a lungul timpului si campanii neconventionale. Voi avea un studiu de caz frumos pentru licenta.
Puteti vedea un scurt istoric al adidas pe site http://www.adidas.com/campaigns/adidassler/content/index.asp?strCountry_adidascom=com creat de agentia http://www.180amsterdam.com/ pentru a sarbatori 10 de colaborare cu adidas.

No comments: