Monday, March 31, 2008

Ce mai fac eu...

In ultimele zile m-am intalnit aproape zilnic cu fetele si cu Vlad...care inca mai rezista cu noi. Poate in final o sa fie el cel care ne contacteaza sa ne vedem:) waiting for that day...la intalnirea de azi am ras...poate eu cam mult. am stat in aer liber si asta ne-a facut si mai spirituali si cu mai mult chef de munca, right? maine ne vedem din nou...ieiiii...sper sa nu uit sa imi iau de la secretariat carnetelul ala pentru reduceri la biletul de tren pentru ca altfel iar trebuie sa faca presiuni fetele ca sa il obtina pentru mine:) hai ca am invatat ceva de anul trecut. inca ne gandim daca plecam duminica sau luni spre Bucuresti. vom stabili si in functie de programarea care va fi facuta pentru echipele de la Advertising.
Alte chestii pe care le fac zilele astea...ma intreb daca sa revin la culoarea de par cu care am obisnuit lumea timp de la 6 ani sau sa ii sochez in continuare cu culoarea noua.
Imi caut materiale pentru lucrarea de licenta ... BRANDING SI MODA. Frumoasa tema,nu? Mie imi place si sunt sigura ca veti dori sa o cititi. Btw, cred ca m-a influentat putin in alegerea temei si cartea lui Ovidiu Buta.
Abia astept sa ne prezentam campania!

2 comments:

Anonymous said...

Sa o citesc? N-as citi-o nici pe a mea. :))

Alexandra said...

a mea va fi foarte vizuala si colorata... o sa o parcurgi cu siguranta:)