Thursday, April 10, 2008

Emotiile interviului

Va intrebati de ce nu mi-am pus pe blog parerile despre aventura interviului? Sunt mai multe motive: nu sunt blogger first of all...a real one, am fost ocupata sa popularizez faptul ca suntem in finala, am avut un program tare incarcat in zilele acestea, mi-a luat destul de mult timp sa ma refac dupa drumul la Bucuresti. Fuga dupa tren m-a epuizat. Nu imi mai place cu trenul deloc...si ma mai asteapta cateva drumuri la Bucuresti...I don't sound very much excited about it, but actually I am very happy we are gonna work for a real client. Partea cu trainingul si briefingul mi-a placut si anul trecut. Am lucrat pentru Coca-Cola si ne-am intalnit cu Andreea Leonte de la McCann...cu care ne-am inteles bine. Sunt curioasa cine va extrage clientul si care va fi clientul anul acesta. Sper sa ajungem si la conferinte. Suna interesant! Marius a reusit sa ma convinga!
Sa nu uit...parca am uitat de drumul aiurea cu trenul pana in capitala cand am vazut ce primire ni s-a facut...Multumim, Marius! Chiar am avut mai mult elan la interviu...poate prea mult, pentru ca mi-am dorit sa imi spun partea prea repede...Scuze, Vlad! Promit ca la prezentarea finala sa te las si pe tine sa vorbesti!
Imi lipsesc din program intalnirile TeaM'Saga...curand le reluam!

4 comments:

Anonymous said...

Cu adica esti curioasa cine extrage clientul??? Stii asxta deja. :P

Carina said...

Iti lipsesc intalnirile TeaM'Saga? Ce funny esti azi... :)

Adeline said...

Paula... it won`t be you! Eu zic sa fie Ale anul acesta :)

Joy* said...

oooh very inteeresting though I have noo idea what you said! but I found your blog adress on my notebook so I thought I would visit ;)
hugs from Mexico

Mariana