Wednesday, February 27, 2008

Postul din caiet

Avem membrul numarul cinci al echipe TeaM'Saga. Welcome to the crew, Vlad!! Am fost la scoala...de fapt hai sa folosesc prezentul...Sunt la scoala! si acesta este un post scris pe caiet. Spiritul de turma :) s-a facut simtit in randul cinci al amfiteatrului unde avem cursul de Tehnici de comunicare (partea introductiva - o parcurgem noi dupa...nu e big deal). Membrii turmei: Cari, Paula si eu. Cea care a dat startul scrisului pe posturi de mana e Cari zisa si trend-setter de blogosfera manuala (nu ca as cauta o scuza pentru activitatea asta ciudata). Paula a fost foarte dornica sa posteze un comment pentru postul nedigital al Carinei...ca un adevarat blogger ce este. Ca sa nu fiu mai uncool scriu si eu un post in tendinte. Carina parca scrie un capitol din romanul vietii ei, iar Paula se comporta de parca am vrea sa ii furam niste idei geniale. Tine mana pe post:). As vrea sa ii spun ca nu e nevoie sa faca asta pt ca oricum nu prea inteleg ce scrie.:)
Carina zambeste. Poate a ajuns la capitolul ,,Vara viitoare". Cred ca si-a dat seama ca este foarte aproape vara azi-dimineata cand nu si-a mai luat pe eao geaca groasa.
Dupa curs mergem la Carturesti la Ceainarie to spend some quality time. Fetele au acceptat invitatia mea frumos colorata. Ade nu a vazut-o si cum e ea mai fitoasa a raspuns negativ la sms. Ade, trebuia sa imi activez MMS-ul si sa iti trimit o poza a invitatiei. Nu ai fi putut sa refuzi.
Gata! Cred ca se termina cursul...

9 comments:

Carina said...

Gresit. Nu eram la capitolul "vara viitoare" ci la capitolul "vara ASTA!" :P

Alexandra said...

deci pentru tine e vara acum? ooops...atata timp cat nu ne afecteaza munca in echipa e ok! just do it!:)

Paula said...

Randul 5? Cat spirit de observatie. Eu nu mai stiu unde am stat. :))
Si da...e genial postul, recunoaste. :P

Alexandra said...

postul e genial in partea care ma are ca sursa de inspiratie...te inteleg!:)

Carina said...

Nu e vara inca!!!! Of, uneori uit ca esti blonda. Vara asta, adica vara din anul acesta, adica lunile iunie, iulie si august din 2008. :(( INTELEGIIII????

Paula said...

Da muza mea....cum spui tu. :)))

Adeline said...

Apai i-auzi... puteai sa colorezi prin vorbe? Ce comunicatoare esti tu daca nu folosesti tactici de comunicare pentru a ma manipula (pozitiv, desigur)? :D

Alexandra said...

intr-adevar...m-ai prins...nu m-am starduit prea tare:) ca eram concentrata la ce faceau fetele in jurul meu...stii cat de usor te pot distrage...

jaeden said...

heyyyyy oana f. can't you do your posts in both english and romaniannn? (: haha. kram.