Monday, February 18, 2008

Being home

Nu stiu exact cate posturi vor mai avea referiri la timpul petrecut in Suedia...dar inca totul e foarte fresh in mintea si sufletul meu. Nu am facut foarte multe de cand am ajuns...dar incepe scoala peste o saptamana si revin la viata mea de student silitor:) haha! Astept mai mult sa incepem sa lucram pentru Olimpiadele Comunicarii decat sa merg la scoala pentru a participa la cursuri si seminarii. Sunt curioasa cine va fi membrul numarul cinci al echipei TeaM'Saga si imi doresc sa stabilim cat mai curand. Cred ca in curand vom incepe intalnirile noastre. Acum au terminat si fetele sesiunea. Si eu am dat un examen la inceputul sesiunii pentru ca mi s-a spus ca Suedeza nu imi poate fi recunoscuta, dar a fost ok...I aced it! Curand ar trebui sa stabilesc titlul lucrarii de licenta si sa incep munca la ea. Inca imi place tema - comunicare interculturala. Mi-am promis ca pana incepe scoala voi avea un plan de lucru.
Sunt cu gandul inca la Suedia si la inca macar o iesire la schi, dar astept semestrul al doilea si activitati interesante.

2 comments:

jaeden said...

don't understand!!

Dianora Ungureanu-Maier said...

Mi-ar place sa pot vorbi cu tine mai mult despre experienta in suedia, si mai ales despre limba lor, actualmente fiind si eu studenta la suedeza in B.