Monday, November 26, 2007

Pentru fetele mele preferate

Dragele mele Cari, Paula si Ade, cred ca ati fost de multe ori dezamagite de blogul meu...sorry for that...I will keep you updated from now on...ma gandesc mult la voi!!!abia astept sa povestim! vreau detalii despre noile voastre activitati. sper ca la scoala nu va stresati prea tare!si mai sper ca veniti la banchet! facem impreuna cu Jurna?oricum ne petrecem noi impreuna...Swedish style:))Sper sa ne vedem before Christmas...nu stiu exact cand plec!M-am atasat mult de locul asta si de oamenii de aici. Mi-am facut cativa prieteni faini. Orasul e frumos si la scoala imi place...azi am avut ultimul examen si dup-aia voi mai avea numai proiecte si prezentari pentru Intercultural Communication and I will start also working for my Degree Paper. sounds like fun! Sper sa imi gasesc o tema faina, oricum imi place domeniul comunicarii interculturale, so I will be fine! I miss studying and doing some PR stuff. Found some good books here. Probabil ca le voi xeroxa pe cateva, daca nu apuca sa le termin. Biblioteca de aici e amazingggggg...deci chiar iti vine sa stai sa citesti. E un mediu perfect! I love it! Cred ca nu e nevoie sa explic lipsa mea in lumea blogurilor....anyway I am back with more energy than ever! Sper sa ma cititi pentru ca sigur voi fi mai activa...there were too many things happening asa ca nu stiam despre care sa mai scriu;) enough of an explanation?maybe not...I'll be back...Love ya!!!

6 comments:

Carina said...

>:D< :-*
Si noua ne e dor de tine. Aproape credeam ca ne-ai uitat. Ia nu te mai atasa atata poate nu te mai intorci :P
Abia astept sa vii!!!!!!!!!!!
Chiar zilele trecute te barfeam :P

Alexandra said...

n-am cum sa va uit bah...imi sunteti prea dragi!

Adeline said...

Ale missss you! Raspunde-mi la mail ca te bat!

Paula said...

Cata voie buna...daca ai ajunsa sa spui ca licentza sounds like fun :))
De abia astept sa vii. :)

P.S. Mi-am luat azi laptop. ;) Dar e sec acu ca nu mai stiu ce sa imi doresc mai departe...la cat m-am agitat cu laptopul.
Carina zice sa-mi iau proiector. :))

Carina said...

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

Unknown said...

Nu te inteleg, fiind romanca sa scrii in limba engleza chiar si pe blog-ul tau personal. Sunt un strain, dar am vrut sa-mi exprim parerea vis-a-vis de prietenii si tara ta. Chiar asa mult te-ai detasat de tara unde te-ai nascut? Multumesc. Scuze daca am spus ceva deplasat si pentru ca m-am bagat.